Търговски
НАИМЕНОВАНИЕ НА УСЛУГАТА |
ПРИЛАГАНИ ДОКУМЕНТИ |
СРОК |
ТАКСА |
Уведомление за вписване в информационен масив “Търговски обекти” |
Уведомление по образец се попълва и подава в два еднообразни екземпляра / с който се регламентират работното време и почивните дни на обекта, часовия диапазон за зареждане на обекта и някои други характеристики е с уведомителен характер/ |
14 дни |
20 лeвa |
Издаване на Разрешително за търговия с тютюневи изделия |
Заявление по образец: 1. Актуално удостоверение за вписване в търговския регистър или документ, удостоверяващ търговската регистрация на заявителя, съгласно законодателството на ЕС или на други държави - страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 2. Копие от карта за идентификация за регистър БУЛСТАТ; 3. Удостоверение за липса на задължения по чл. 87, ал. 6 от ДОПК или еквивалентен документ, издаден от компетентните органи в държава - член на ЕС или на държава - страна по споразумението по ЕИП; 4. Свидетелство за регистрация на фискално устройство; 5. Справка за местонахождението и описание на обекта; 6. Копия от разрешенията за въвеждане в редовна експлоатация /разрешение за ползване или разрешение за поставяне и Становище за продажба на тютюневи изделия в обект за търговия с храни – РИОКОЗ/ на търговския обект, издадени от съответните компетентни органи; 7. Копие от квитанцията за платена такса.
|
30 дни |
250 лева |
Издава удостоверение за категория “Една звезда” и “Две звезди” за заведения за хранене и развлечения |
1.актуално удостоверение за вписване в търговския регистър на лицето - оригинал или копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право да извършва стопанска дейност по силата на друг закон или по законодателството на друга държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 2. удостоверение, че лицето не е в производство по ликвидация или несъстоятелност - оригинал или нотариално заверено копие; 3. копие от акта за собственост - при промяна на собствеността; 4. копие от договор за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта - при промяна на наемателя или на лицето, извършващо дейност в обекта; 5. копие от единния идентификационен номер; 6. справка за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта - по образец, както и копия от документите, удостоверяващи професионалната и езиковата квалификация на управителя на обекта; 7. документ за платена такса.
|
|
-заведения за хранене и развлечения до 20 места – 110.00 лв. - заведения за хранене и развлечения от 21 до 50 места – 250.00 лв. - заведения за хранене и развлечения от 51 до 150 места – 500.00 лв.
|
Категоризиране на средствата за подслон и местата за настаняване |
1.актуално удостоверение за вписване в търговския регистър на лицето - оригинал или копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право да извършва стопанска дейност по силата на друг закон или по законодателството на друга държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 2. формуляр за определяне на категорията по образец съгласно приложение № 9; 3. копие от акта за собственост; 4. копие от договора за наем или от друг договор, от който да е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта; 5. нотариално заверено пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник; 6. документ за платена такса |
1. За категоризиране на средства за подслон – хотели, мотели, вилни и туристически селища - до 30 стаи – 500 лв. от 31 до 150 стаи – 1000 лв. от 151 до 300 стаи – 1870 лв. от 301 до 500 стаи – 2750 лв. над 500 стаи – 5000 лв.
2. За категоризиране на места за настаняване – пансиони, почивни станции, семейни хотели, самостоятелни стаи, вили, къщи, бунгала, къмпинги и туристически хижи до 20 стаи – 250 лв. от 21 до 40 стаи – 500 лв. от 41 до 60 стаи – 940 лв. от 61 до 100 стаи – 2500 лв. над 100 стаи – 5000 лв. |
|
Заверяване на Молба – декларация |
|
7 дни |
10 лева
|
Издаване на заверени копия на документи |
|
10 дни |
5 лева |
Важна информация за сроковете по изпълнение на административните услуги от АГКК!
- Сроковете за извършване на административните услуги се броят в работни дни. Срокът се изчислява от деня, следващ деня, от който започва да тече срокът, и изтича в края на последния му ден. Когато срокът изтича в неработен ден, срокът изтича в следващия работен ден.
- Изпълнението на административна услуга започва да тече след регистриране в информационната система на Общината на заявление, което отговаря на изискванията на закона и към което са приложени всички изискуеми документи, включително документ за платена такса.